maanantai 28. heinäkuuta 2014

Hrimnir: Herkuttelua ja uintireissuja!

Iihahaa! Terve pitkästä aikaa!

Minä Hrimnir täällä kirjoittelen. Nyt on kesästä tullut nautittua ja mahaa kasvatettua samanlaiseksi palloksi kuin heinäpaali, nam! Voin sanoa, että ainakin minä olen nauttinut kesästä täysin siemauksin. Aika on kulunut uidessa, sukellellessa, syödessä ja aurinkoa ottaessa. Ja vielähän sitä kesää on jäljelläkin! Nyt palaamme täällä blogissa normaaliin ja säännölliseen postausrytmiin. Tosin tallillamme ei tällä hetkellä ole ketään muita kuin minä, Irmeli, Irpa ja Trana, joten meidän naamoihimme saatte nyt ainakin jonkin aikaa blogissa tyytyä. :)

Nyt voisin kertoa hieman kesästämme kuvien kera. Heti blogiin postaustauon julistettuamme, suuntasimme kesälaitumelle, Poikkijärvelle.

Siellä syötävää löytyi ♥! Kuvassa Irpa, Irmeli ja minä.
Irmeli ♥

Minä :)
Näissä kesälaitumemme maisemissa me viemme asiakkaitakin töltin vauhtiin talviaikoina.



Irmeli ja minä, Hrimnir ♥



Irpa ♥
Trana oli meistä ehdottomasti kaikista kovin auringon palvoja. Hän etsi aina kaikista auringoisimman paikan, jossa syödä. Siksi hän varmaan onkin niin musta, kun vietti aikaa niin paljon auringossa. ;)

Trana- kaunotar ♥


Irmeli ♥
Täällä on ollut todelliset helteetkin! Muuten lämpötilat olisivat olleet minun makuuni liian kuumat, ellen olisi käynyt melkeinpä päivittäin uimassa. Minä, Hrimnir, olen hevonen, joka rakastaa uimista ylikaiken! Se on niin ihanaa. Kuvitelkaa kuuma hellepäivä, jolloin hikeä pukkaa ja sitten pääseekin uimaan ihanan vilvoittavaan järviveteen. Ne hetket ovat kyllä kesän kohokohtia!

Minä ja Irmeli ♥

Irmeli ♥! Ja minä näyn tuolla kaukana uida purskuttamassa :).

Meillä tämä uintipaikka sattuu olemaan aivan tallin vieressä! Tämän järven yli menemme talvisin. Silloin, kun jää peittää tätä vesimaisemaa.

Tässä kuvassa pääsimmekin jo kauemmas rannasta.

Minä olisin halunnut ottaa Irmelin kanssa uintikilpailuja, mutta Irmeli ei suostunut. Hän teeskenteli, että häntä väsytti, eikä rehkiminen kiinnostaisi. Oikeastihan se oli vain tekosyy, sillä Irmeli ei halunnut hävitä minulle. ;)


Niinpä uimme rantaan vierekkäin ilman kiirettä.



Irmeli ♥

Aina minulle ei pelkkä uiminen riittänyt, vaan täytyi päästä myös sukeltamaan. Siinä sai viimeisetkin hikikarpalot otsaltaan pois. ;) Siihen Irmeli ei uskaltautunut, vaikka hänkin aika rohkea monissa asioissa on.

Sukeltaminen on kyllä paras asia kesässä! Heti syömisen jälkeen ;).

♥: Hrimnir




2 kommenttia:

  1. Kivaa kun blogi alkaa taas kirjoitella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät! ;) Minulla alkoikin jo poltella kesken tauon päästä kirjoittamaan tänne!

      ♥: Hrimnir

      Poista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)