sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Stjarni: Talutusratsuina koiratapahtumassa!

Terve ystäväiset! ♥ 

Minä Stjarni ja ystäväni Hrimnir pääsimme tänään vähän erilaisempiin työhommiin. Olimme Gondolilla talutusratsuina. Siellä oli koiratapahtuma, jossa oli koiranäyttelyitä, kiihdytyskilpailuita yms. Aamulla lähdimme Hrimnirin kanssa tallilta köpöttelemään kohti lapsia ja koiria. Ihmettelin, miksi lähdimme toiseen suuntaan kuin yleensä. Hrimnir tuumasi, että olemme varmaankin menossa talutusratsuiksi, ja oikeassahan hän oli. Hrimnir on ollut kuulemma joka vuosi talutusratsuna tuollaisissa tapahtumissa. Hänelle tuo on ihan tuttua puuhaa. Olen minäkin yhdesti täällä Levillä tuollaisissa hommissa ollut, ja onneksi se kerta ei jäänyt ainoaksi. :)

Vas. minä Stjarni ja oik. Hrimnir :)
Kun saavuimme paikan päälle, katselimme ympärillemme. Tämä Gondoli oli meille molemmille uusi paikka. 


Ennen kuin kerkesimme edes kissaa sanoa, olimme pienten lasten ympäröiminä. Meillä on tuon Rimpan kanssa niin suuri karisma, että vedämme asiakkaita kuin magneetteja puoleemme. ;) No, pääsimme sitten heti töihin! 

Hrimnir ♥ 
Aina silloin, kun Hrimnir oli yksin töissä, minä räpsin itsestäni kuvia. Mitäs pidätte? :)

Minä poseeraamassa!

:)
Ja sillä välin, kun minä olin töissä, Hrimnir vuorostaan pelleili kameran edessä. Se höpsö laittoi ratsastajan kypärän päähän!

Hrimnir turvallisissa varusteissa...

Tällä pojulla huumorintajua riittää :D

♥ 
Sitten aina, kun tuli hiljaisempaa, eikä meillä ollut ratsastajia selässämme, me kuiskuttelimme koirien ulkonäöistä. Pohdimme, mikä koira meidän mielestämme ansaitsisi voiton näytteyissä. Teimme tämän kuitenkin kuiskutellen, jotta koirat eivät kuulleet, kun arvostelimme heidän ulkonäköään. 

Hrimnir (oikealla) kertomassa mielipidettään minulle erään koiran turkin kiiltävyydestä. :)
Asiakkaita riitti mukavasti. Muutenkin tapahtuma oli kyllä kiva kokemus. Ei sitä joka päivä tuollaisiin hommiin pääse. :) Kiitos kaikille, jotka olivat siellä meitä katsomassa ♥.

Minä ihastuttamassa ihmisiä. ;)

Hrimnir piristämässä jonkun lapsen päivää ♥ 
♥: Stjarni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)