keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Gjaffar: Vuosikatsaus

Terve!

Hyvää Uutta Vuotta teille ihanille lukijoillemme! Haluamme kiittää myös teitä tästä vuodesta. Olette jaksaneet kommentoida ahkerasti postauksiimme, ja se on piristänyt kovasti. Olette tehneet meistä entistäkin itserakkaampia itsevarmempia ihanilla kehuillanne! Kiitos! ♥

Nyt muistellaan hieman tätä vuotta. Mitä se onkaan sisältänyt?

Tammikuu

Tammikuusta minulle päällimmäisenä mieleen on jäänyt ehdottomasti tämän blogimme perustaminen. Se hetki, kun päähämme syttyi lamppu, että voisimme tehdä blogin ja tavoitella kuuluisuutta sitä kautta. Me nimittäin haluaisimme, että meistä tulisi julkkiksia, joiden eteen ihmiset polvistuisivat antamaan porkkanaa. Ehkä siitä tulee joskus tämän blogimme avulla mahdollista. ;) Ensimmäisen blogipostauksemme voit lukea täältä.

Syömisen lisäksi harrastuksiimme kuuluu siis nykyään myös tietokoneen näppäimistön naputtelu.
Helmikuu

Helmikuussa muistan olleeni kateellisempi kuin olen koskaan elämässäni ollut. Täällä tallillahan asustelee kaksi kaunista, valkoista ruunaa, minä ja Hrimnir. Näytämme melkeinpä samalta (paitsi minä olen tietysti miehekkäämmän näköinen). Ajatelkaa, Hrimniriä pyydettiin Saara Aallon musiikkivideoon ratsuksi, mutta minä sain tyytyä vain seurapojan rooliin. Siis mitä?? Olen tästä ikuisesti katkera, sillä Hrimnir sai kantaa todellista kaunotarta selässään ja heidän hetkensä tallentuivat internettiin. Videoon pääset tästä

Kuva: Pauli Riikonen/ White Clouds Productions
Maaliskuu

Maaliskuussa me pääsimme erilaisiin tapahtumiin talutusratsuiksi. Se oli aivan ihanaa, kun suurpäinen joukko ihmisiä ihasteli meitä ja kehui rauhallisuuttamme. Suloiset lapsukaiset hihkuivat onnessaan päästessään selkääni. Olin suosittu! Stjarni ja Hrimnir olivat talutusratsuina koiratapahtumassa, ja minä pääsin Hrimnirin kanssa raveihin talutusratsuksi.

Hrimnir talutusratsuna.
Huhtikuu

Huhtikuussa saimmekin toimia ahkerina vaellusratsuina, sillä asiakkaita oli aika paljon. Kiitos kaikkien asiakkaiden minä olen näin hyvässä kunnossa mahtavine lihaksineni! ;) Tosin jostain syystä talliporukka ei ole samaa mieltä kanssani, mutta heillä onkin mitä varmemmin näössä jotain vikaa.

Vaelluksella.
Toukokuu

Toukokuussa osa laumastamme lähti kesäksi PowerParkiin. Tallille jääneet issikat jäivät hoitamaan Leville vaelluksia. Minäkin lähdin Etelä-Suomeen kukkaniittyjen keskelle. Se oli ihan kivaa vaihtelua tunturimaisemaan, vaikka näitä maisemia rakastankin!

Ida menossa kuljetusautoon.
Kesäkuu

Tässä kuussa minä nautin kesästä Etelä-Suomessa. Tein samanlaista työtä kuin täälläkin eli toimin vaellusratsuna. Sillä välin kotonani Leville jääneet hevoset nauttivat leiriläisten paijaamisesta. Vaikka Etelä-Suomessakin oli kivaa, olisin halunnut olla leirillä kauneuskilpailuissa, sillä olemme jo pitkään kisailleet Hrimnirin kanssa siitä, kumpi on komeampi. ;)


PowerParkissa oli kyllä ihanaa juoksennella pelloilla! Kuvassa olen minä, Gjaffar!
Heinäkuu

Myös heinäkuu tuli vietettyä Etelä-Suomessa. Nautin kesästä täysin siemauksin ja imin lämpöä itseeni kylmän talven varalle. Minä kyllä niin pidän kesästä, vaikka myös talvikin on mieleeni!

Minä
Elokuu

Elokuuhun mahtui niin surullisia kuin iloisiakin hetkiä. Ensinnäkin kohtasimme suuren surun jättäessämme hyvästit rakkaalle ystävällemme, Fjödurille. Hän pääsi vihreämmille niityille Ninan ja Dufan seuraksi. Suuri ilonhetki taas oli se, kun PowerParkista kotiin palatessamme tapasimme taas rakkaat ystävämme!

Kotiin!! Kuvassa Jöra.
Syyskuu

Tällöin ympärillämme oli kyllä aivan ihana ruska! Se vain harmitti, kun tajusi, että vihreä heinä peittyisi pian hangen alle. Kerkesin jo ajatella, että elämäni menisi pilalle, mutta sitten kun se ensilumi tulikin, olin hirmuonnellinen. Tässä kuussa Allukin palasi kotiin. Hän varasti tammojen ja tallityttöjen huomion minulta. :/

Minä, Gjaffar ruskan keskellä!

Lokakuu

Lokakuussa luoksemme ryntäsi taas kasa suloisia heppatyttöjä. He tulivat syysleirille. Olen kyllä ikuisesti katkera talliväelle siitä, että he ottivat minut tuolloin vaellukselle, enkä saanut osallistua kauneuskilpailuihin ja voittaa niitä. Minua ärsyttää se edelleen suunnattomasti, sillä kuten näette, olen reilusti tallin kaunein hevonen ja olisin sadan prosentin varmuudella voittanut kauneuskilpailut!

Kauneuskilpailut!
Marraskuu

Marraskuussa saimme nauttia isoista lumihangista. Tässä kuussa pääsimme myös parrasvaloihin Levin keskustaan. Siellä oli LeviDays- tapahtuma. Nautin suunnattomasti niistä ihailevista katseista. Hyvällä mielikuvituksellani ajattelin, että kaikki paikan päällä olleet ihmiset olisivat fanejani, jotka tulivat Leville vain nähdäkseen arvon herran nimeltä Gjaffar Fra Sokkaporan eli minut.

Minä keskustassa
Joulukuu

Tässä kuussa tuli vietettyä joulua ja katsottua, kuinka ihmiset olivat pukeutuneet punaisiin tonttulakkeihin ja -pukuihin. He näyttivät kieltämättä aika hupsuilta. Lisäksi olen urheillut enemmän kuin laki sallii, sillä täällä on ollut paljon vaelluksia. En tietenkään ole unohtanut myöskään elämän tarkoitusta eli syömistä. Syömisestä puheenollen minulla onkin jo kova nälkä. 

Trana matki ihmisiä ja pukeutui hänkin tonttulakkiin ;)
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! 

Millainen vuosi teillä tai teidän hevosillanne on ollut?
Onko teidän vuotenne sisältänyt samanlaisia hetkiä kuin meillä on ollut?

♥: Gjaffar






16 kommenttia:

  1. Tähän vuoteen on minullakin sisältynyt kaikkea, kuten se että tapasin teidät issikat ensimmäistä kertaa. Hyvää uutta vuotta myös teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Senna! On ollut ilo tutustua sinuun. :) Toivottavasti ensi vuonnakin saan tutustua yhtä mahtaviin ihmisiin kuin sinä. ♥

      ♥: Gjaffar

      Poista
  2. minäkin olin kummallakin leirillä olisit kyllä voittanut varmasti syksyn kauneus kilpailut jos olisit päässyt hyvää uutta vuotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Hanna! ♥ Oli kyllä kivaa, kun tulit molemmille leireille, vaikka minä en ensimmäiselle päässytkään. Mukava kuulla, että sinäkin olet sitä mieltä, että kauneuskilpailuiden voitto olisi tullut minulle, sillä se pitää paikkansa. ;)

      ♥: Gjaffar

      Poista
  3. mukavaa uuden vuos gjafar . jos kesalle koeta yhdessa hieman hypamaan kun on kuulut että ollet sama este into mitas löytä minulle.mieti mitas yhdistanyt voima voi saada aikaiseks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anita! ♥ Oi, tuohan kuulostaa sellaiselta idealta, että siinä myös lihakseni kasvaisivat! ;) Katsotaanpas sitä sitten kesällä!

      ♥: Gjaffar

      Poista
  4. Olen ollut monta kertaa ratsastamassa tallilla. Tänäänkin pääsin menemään Toukalla ja se oli kyllä ihana! :) - Jemina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hyvää uutta vuotta sinne tallillekkin! Harmi kun asun niin kaukana niin en voi käydä enemmän tallilla koska te hevoset ootte vaan niin ihania! -Jemina

      Poista
    2. Voi kiitos kivasta kommentistasi Jemina! ♥ Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle! Lämmitti kyllä tälläisen miehisen ruunankin sydäntä kuulla, että pidät meistä hevosista ja tallista, jossa asumme. ;) Muistankin sinut eilisestä ryhmästä. Kiva, kun kävit. Toivottavasti nähdään taas pian! :) Välimatkat ovat kyllä harmillisia, mutta ainakin on aina jokin, mitä odottaa. ;)

      ♥: Gjaffar

      Poista
    3. Hei! kiva postaus :)

      onko kenttätunnilla vain oma porukka vai sitten joitain toisiakin ihmisiä joita ei itse varmaan tunne?

      Poista
    4. Moikka! Kiitoksia, kiva kuulla, että tykkäsit. :) Kenttätunnilla vai olla joskus niin, että on vain oma porukka, tai sitten siellä voi olla myös muita ihmisiä. Riippuu siitä, ketkä varaavat kenttätunnin sille päivälle.

      ♥: Gjaffar

      Poista
    5. Eli itse ei saa valita onko vain oman porukan kanssa?

      Poista
    6. Aina on kenttätunti, jos on tulijoita. Jos ei ole muita tulossa, saa olla omalla porukallaan. :)

      ♥: Gjaffar

      Poista
  5. hyvää uutta vuotta!!!
    T. Noora

    VastaaPoista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)