sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Selja: Suloisia kuvia!

Iltaa!

Tänään tuomme tänne blogiin ripauksen talvista maisemaa, tietysti meidän issikoiden kera. Olenko minä muuten ainoa, joka siirtyi helmikuun puolelle varsin leikkisissä tunnelmissa? Olemme viettäneet heppakavereideni kanssa oikein kivoja ja leikkisiä hetkiä. Juoksua, kiljahduksia ja pusuja ovat ihmiset saaneet ihmetellä.

Toukka-kaunotar
Kaunottaren upeaakin upeampi silmä!
Toukkahan se siinä söpöilee.
Olenko minä muuten ainoa reipas työntekijä, vai oletteko te muut työssä käyvät hevoset tai ihmiset tällaisia kuin minä? Olen sellainen, että odotan aina innolla sesonkia. Sitä aikaa, kun pääsemme kunnon töihin. Minä pidän siitä, Pidän uusien ihmisten tapaamisesta, mutta se vasta onkin hienoa, jos tunnistan jonkun ratsastajan tutuksi. Jos tunnen, että tätä henkilöä minä olen ennenkin kantanut selässäni.

Onhan tämä rento oleskelukin ihan kivaa. ;)

Niin, onhan se kyllä mukavaa myös rentoutua ja laittaa silmät kiinni ja antaa lumihiutaleiden vain leijailla selkänsä päälle. Tämä on mukavaa eritoten silloin, jos kaveri löytyy vierestä.

Kuten me Keilan kanssa teemme harva se päivä.

Gjaffarkin on nokosilla.
Ajatelkaa, kuinka muodikas tuo lumipeite turkkimme päällä onkaan. Aivan ihana, kun näin oikeasti ajattelee! Vähän niin kuin ihmisilläkin on jotkut neuleet päällä, niin tämä on meidän muotiamme. Olemme muodin edelläkävijöitä.

Ihana, eikö vain?
Ovathan nämä minun ja Keilan etuharjatkin aika suloiset. Keilalla on selvästi permamentti, ja minun harjassani roikkuu hiuskoriste, joka on toiselta nimeltään heinänkorsi.


Minä ja Keila
Kaikkien hevostyttöjen rakastama hurmuri, Hrimnir!

 Aina ei jaksa olla kavereiden kanssa. Silloin voi eristäytyä muista kauas vuorien taakse. ;)

Baron
 
Baron-söpöliini
Hyvää helmikuuta kaikille! Viettäkäähän paljon aikaa meidänlaistemme suloisuuksien kanssa ja nauttikaa ratsastamisesta. :)

Barsku-Baron

Baron
♥: Selja

8 kommenttia:

  1. Voi että! Toukasta ei kyllä saa muuta kuin söpöjä kuvia! Tai no, onko kukaan koskaan nähnyt muita kuin söpöjä kuvia teistä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos kivasta kommentistasi! Toukka on kyllä kuvauksellinen tamma, aina poseeraamassa. :)

      Poista
  2. Ihania! :3 irmelille rapsutuksia (ja muillekkin)!
    Mitkä ovat teidän isoimmat issikkanne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :). Isoimpia issikoita laumassamme ovat ainakin Irmeli ja Trana.

      ♥: Selja

      Poista
  3. Voiko toukalla ratsastaa jos on 182cm ja painaa n. 65kg? :)

    VastaaPoista
  4. Ajatella että hiihtolomaan on enää niin vähän aikaa! Pian onkin jo aika lähteä kohti leviä ! Sano terveisiä Veeralle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terveiset sinne Veeralta! Kiva kuulla, että tulette pian tänne päin, käyt varmaan myös meitä moikkaamassa? ;) Meillä alkaakin pian sesonki, kun hiihtolomaviikot koittavat.

      ♥: Selja

      Poista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)