lauantai 21. helmikuuta 2015

Rossi: Toivekuvapostaus osa 3

Hiphei, tervehdys sinne ruudun toiselle puolelle!

Meiltä kysyttiin viime postauksessa, milloin seuraava toivekuvapostaus tulee. Siitä hoksasinkin, että voisin toteuttaa toivekuvapostauksen kolmannen osan. Yleensä nuo ns. aikuiset hevoset eivät halua, että minä "kakara" postaisin blogiin. He luulevat, että kirjoittelisin jotain typerää, mutta pakko sanoa, että heidän ajatusmaailmansa tässä jutussa se tyhmä on. Nyt on kuitenkin sesonki, ja hevosystäväni käyvät useammilla vaelluksilla kuin yleensä, joten heillä ei ole niin aikaa kirjoittaa, toisin kuin minulla, joten tänään saatte nauttia minun pälpätyksistäni. ;)

Vanhin kuva jostain issikasta

Trana ja minä
Tämä kuva on vanhin kuva minusta ja Tranasta, joka täällä tallillamme on otettu. On meistä otettu monia kuvia edellisessä kodissammekin, mutta ne kuvat eivät ole meillä. Tämä kuva otettiin ensimmäisenä päivänämme uudessa kodissa, eli täällä. Olimme hyvin tiiviisti yhdessä Tranan kanssa. Siskokset pitävät aina yhtä!

Kuva hyppäämisestä

Allu ja Iiri
Muistan sen päivän, kun tuo jättiläiskokoinen möykky, jota ihmiset kutsuvat Alluksi, pääsi hyppimään kentällä esteitä ratsastaja selässään. Minä katselin aitauksesta silmät ja sieraimet suureksi laajenneina heidän menoaan. Muistan, kuinka minua suututti, etten itse päässyt mukaan esteiden ylitykseen.

Onni

Turo-koira ja Irmeli
Minulle on kerrottu, että vuosia sitten oli tallilla Turo-koira, johon Irmeli oli aivan rakastunut. Voi, miten suloista!

Hauskuus


Tiesittekö te sen, että tuo Hrimnir rakastaa uimista yli kaiken? Tässä tallin isäntä Jukka oli mennyt uittamaan Hrimniriä. He ovat kyllä tuossa hupsun näköinen pari, Jukka vedessä täysissä pukeissa, ja Hrimnir melkeinpä korviaan myöten veden alla. Hieman hupsuja he kyllä molemmat ovatkin. Heillä itsellään taisi myös olla hauskaa pulahtaa veteen helteisenä päivänä.

Kiltein hevonen

Jöra ja Hrimnir
Vaikka niin kovasti haluaisinkin laittaa tähän kohtaan kuvan minusta, Rossista pureskelemassa pikkulasten kenkiä, en voi sitä tehdä. Ehkä Jöra ja Hrimnir kuitenkin ovat vielä hiiiieman kiltimpiä kuin minä, sillä olen vielä pieni, enkä ole voinut oppia vielä kaikkea kilttinä olemisesta. Hrimnir ja Jöra kantavat selässään niin kehitysvammaisia, ensimmäistä kertaa hevosen selässä olevia, vuoden ikäisiä kuin myös kokeneita konkareita. Luotettavia polleja siis!

Paras kuva Veerasta

Veera
 
Veera
Veera on sen verran lahjakas poseeraamaan, että hänestä on paljon hyviä kuvia. Minä, Rossi, en pienillä aivoillani osaaa päättää, mikä on paras kuva hänestä, mutta nämä kuvat ainakin ovat ehdottomasti yksiä suosikeistani. Rakastan tuota vauhtia ja energiaa, mikä toisesta kuvasta välittyy. Ensimmäisessä kuvassa oleva auringonpaiste taas tuo keväisen fiiliksen.

Hrifla ja Gola

Gola ja Hrifla
Tämä kuva on otettu Hriflan ja Golan ensimmäisinä päivinä täällä Levillä. Ystävän kanssa juodessa vesikin maistuu herkulliselta. ;)

Gjaffar ja Hrimnir

Gjaffar ja Hrimnir
Minulle on kerrottu, että Gjaffarin ja Hrimnirin yhteinen taival ei ole aina ollut pelkkää ruusuilla tanssimista. Kun Gjaffar tuli tänne, he tappelivat Hrimnirin kanssa ensimmäiset päivät vihaten toisiaan. Nykyään he ovat kuitenkin parhaat ystävykset, jotka näyttävätkin veljeksiltä. Ehkä tosiystävyyden voi saavuttaa vasta mutkien jälkeen.

Hevonen nousee pystyyn

Stjarni ja Baron
Nuo pojat näkee leikkimässä päivittäin. He ovat usein hippaa. Välillä he saattavat nostaa etujalkojaankin ylös kohti taivasta. Vitsi, kuinka mukavalta Baronin ja Stjarnin leikit näyttävätkään. Kuinka paljon haluaisinkaan leikkiä heidän kanssaan, mutta pojat eivät päästä minua mukaan. Syrjintää! He ovat sitä mieltä, että se on poikien juttu, ja etten minä pikkutyttönä voi siihen osallistua. Pah, en minä edes ole tyttömäinen tamma. En ole sellainen, joka pelkäisi tuollaisia pieniä ruunia. Olen seikkailunhaluinen ja rohkea, iso tyttö!

Hevonen pukittaa

Veera
Meillä täällä Lapissa pukitellaan noin, kuten Veera tuossa kuvassa tekee. Toinen takajalka ilmaan!

Toivottavasti piditte minun, Rossin käsialasta täällä blogissa! Hyvää viikonloppua!

♥: Rossi


4 kommenttia:

  1. ihana kuvat.tykkä sen koirakuva tosi paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo koirakuva on kyllä minustakin suloinen :).

      ❤: Rossi

      Poista
  2. Ihania kuvia ja kiva postaus. Nää toivekuva postaukset on kivoja =D
    Miiloin teillä on hiihtoloma/talviloma? Terkkuja <3
    T: Noora

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon! Kiva kuulla, että tykkäät! ❤ Saattekin lukea vielä yhden toivekuvapostauksen, sillä aihe-ehdotuksia on vielä jäljellä. Meillä ei ole tulossa nyt mitään talvilomaa. Olemme lepäilleet ennen tätä sesonkia tarpeeksi. Nyt, kun ihmisillä on hiihtolomaviikot, on meillä paljon töitä, emmekä viitsi lomailla. :) Kiitos terveisistä!

    ❤: Saagan hepat

    VastaaPoista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)