maanantai 13. tammikuuta 2014

Ida: Kampaajana


Heipparallaa kaikki ihanat ihmiset, jotka luette tätä blogia! ♥

Olen odottanut innoissani, että tulee minun, Idan vuoro kirjoittaa tänne päivästäni! Minulla on aina niin paljon kaikkea höpötettävää. Olen laumassakin sellainen, että puhun hevosystävilleni paljon...joskus vähän liikaakin ;). Jotkut hevoset olivat tänään vaelluksella asiakkaiden kanssa. Me toiset taas hengailimme vain heinäpaalin äärellä nauttien vapaapäivästä.
Hetta ♥

Toukka ♥

Meillä on nyt täällä aitauksessa kaksi heinäpaalia, niin arvatkaas mitä. Minä sain syödä tänään yksin kokonaisella paalilla! Vaikka yleensä minut ajatetaan pois syömästä, sillä en ole niin suosittu hevosten keskuudessa...mutta ihmiset kyllä pitävät minusta! :)


Olen aina haaveillut, että isona minusta tulee tämän työn ohella kampaaja. Laittaisin hevosten "hiukset" upeaan kuntoon, selvittäisin kaikki takut ja tekisin mitä upeampia kampauksia! Tänään sitten tylsyydessäni päätin testata taitojani hieman heppakamuihini. Välineitä minulla ei ollut muuta kuin kaviot ja yksi kuminauha, jota käytin kampauksien tekemiseen. 

Mennäänpäs sitten ensimmäisen uhrini luokse!


Rossi-varsa käveli heti luokseni, kun kysyin olisiko ketään vapaaehtoista.



Rossi on tuollainen pieni ja suloinen kakara. Minusta hänelle sopii erinomaisesti tällainen kampaus, jonka hänelle väsäsin:



Tein muillekin pieniä kampauksia. Tässä esimerkkejä niistä.

Tranalle sopii mielestäni tällainen sivujakaus :)

Pakko myöntää, että isäni Gjaffar on aika tylsän näköinen. Päätin piristää hänen ulkonäköään tekemällä hänelle tällaisen pienen ja yksinkertaisen kampauksen.

Hehe, Fjödurkin kaipasi jotain uudistusta lookkiinsa. ;) Tässä tällainen irokeesi.


Välillä minulla meinasi mennä hermot tuon varsan kanssa, kun se seurasi minua koko ajan. Eikö se tajua, että en voi aina vain leikkiä sen kanssa. Annan hänelle kuitenkin anteeksi, vaikka hän häiritsi minua. Onhan Rossi niin söpö ♥


Tällaista meillä tällä kertaa :)!

Minä :)
♥: Ida

2 kommenttia:

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)