maanantai 17. helmikuuta 2014

Fjödur: Piilokameran kohteena

Heippa!

Minä Fjödur täällä tänään! Olen niin innoissani... Nimittäin minulla on tänne blogin puolelle jotain hieman erilaista materiaalia ;). Katsokaas, olin käynyt Irpan kanssa lenkillä. Kun tulin sieltä kotiin, olin hieman väsynyt, mutta onnellinen. En huomannut, että Irpa tekisi mitään ihmeellistä. Luulin, että hän on mennyt jo heinäpaalille. Niin ei kuitenkaan ollut käynyt. Irpa oli kuvannut minua koko ajan! Koko sen ajan, kun saavuin aitaukseen. Nyt minulla onkin teille siitä pari pientä videoa. :) Videoilla näkyy esimerkiksi, kun piehtaroin. Viimeisen videon lopussa Irpa kertoo minulle, että olen piilokamerassa. Ilmeeni on katsomisen arvoinen, joten kannattaa katsoa ihan loppuun saakka. ;) Tässä ne tulevat! Toivottavasti pidätte...







♥: Fjödur :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)