torstai 14. toukokuuta 2015

Parin kuukauden takaiset vauhtileikit!

Moi!

Meillä on jäänyt julkaisematta parin kuukauden takaisia vauhtikuvia ja- videopätkiä. Niinpä päätimme koota teille nyt videon tästä päivästä, jolloin me oikein janosimme vauhtia. Niistä hetkistä löytyy myös kuvia, jotka tulevat tässä!

Nyt otetaan rennosti, ei sitä aina jaksa juosta...

Juokseeko Allu tuolla pukitellen? Olenko minä laiska, jos vain kävellä tassuttelen? Onko Allu minua parempi??? Siinä tapauksessa...

Nyt mennään eikä meinata! Pysyn pystyssä kahdella jalallakin, olen niin taitava.

Osaan hyppiä myös kolmella jalalla

Nypin sinulta nämä partakarvat pois...

Vai haluatko säilyttää ne?



Näyttävätkö silmäni kenties hieman oudoilta?

Miksi sinulla on tuollainen juttu päässä ja minulla ei?

Tämä ei ole reilua! Jos ihmiset eivät tajua ottaa sitä pois, niin kaipa minun täytyy tehdä se.

Pusu!

Ihailkaa upeita liikkeitäni!



Onko tämä ensimmäinen kerta, kun silmämme näyttävät tältä piehtarointikuvassa? :D


linkki videoon

Muuten, mitäs pidätte uudesta bannerista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)