lauantai 15. maaliskuuta 2014

Trana: Keväisellä vaelluksella

Moikka!

Minä Trana pääsin tänään vaellukselle mukaan. :) Ei tämä tietenkään aivan ensimmäinen kerta ollut. Olenhan minä jo pari kertaa asiakkaillakin mennyt! Mutta silti on välillä mukavaa päästä aitauksen ulkopuolelle jaloittelemaan. Tällaiselle 6-vuotiaalle on jokainen maastoreissu iso kokemus.

Siinähän minä olenkin ;)
Päätin siis tässä postauksessa antaa kuvien kertoa tämän päiväisestä vaelluksestamme. Lähtö oli siinä kymmenen aikoihin aamusta. Ne hepsut, jotka eivät lähteneet vaellukselle, jäivät vielä tallille nukkumaan.

Baron nukkumassa heinäpaaliin nojaten ♥

Baron ♥

Keila lepäilemässä... ♥
Ja sitten tunnelmia meistä vaellukselle lähtevistä hevosista ennen reissua.

Minä :)
Vetohevonen Hetta ♥

Selja ♥

Toukka ♥
Ja sitten matkaan, kohti seikkailuja ja lumisia hetkiä...









Satulavöiden kiristämistauko...


Edessäni meni minua parikymmentä vuotta vanhempi kaveri, Irpa. Hän oli todella kärsivällinen kanssani, vaikka tulinkin aivan hänen takapuolessaan kiinni. Välillä hinkkasin päätäni Irpan takamukseen, kun suitset kutittivat niin paljon. Ei Irpa siitä mitään sanonut. Hän itsekin on välillä tuollainen hiillostaja, joten ymmärtää minua täysin. ;)



Asiakkaat halusivat mennä nopeampiakin askellajeja. Tölttäilimme paljon ja kokeilimme myös laukkaa. Siitähän minä tykkäsin!

Kuva tölttipätkältä :)
Vauhdin hurmaa...
"Ai että, ku kutittaa!"
Irmeli meni heti piehtaroimaan, kun pääsi reissusta...



Pitihän sitä johtajaa matkia ja pistää lumeen pyörimään sen perässä. ;)


Tässä tämän päiväinen reissumme kuvina. Kiitos kaikille ihmisille ja hevosille, jotka olitte mukana tänään vaelluksella ♥. Toivottavasti pääsen tekemään tuttavuutta pian taas uusien asiakkaiden kanssa! :)

♥: Trana

2 kommenttia:

  1. Ihana Baron!♥ Teillä onkin siälä viälä ihan talvimaisemat... Täällä ei oo lunta enää edes ojien pohjilla... :D
    -Roosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ♥! Joo täällä on vielä aivan talvi. Ja lunta tulee koko ajan lisää. :)
      ♥: Trana

      Poista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)