maanantai 24. maaliskuuta 2014

Gjaffar: Ravimeininkiä ja talutuksia

Iltaa!

Nyt oli taas se aika vuodesta, kun täällä pienessä Sirkan kylässä tapahtui jotain tavallisesta arjesta poikkeavaa. Tämä tapahtuma liittyi meihin hevosiin. Eilen oli siis jääravit, jonne minä (Gjaffar) ja Hrimnirkin pääsimme! Koko kylä oli kuhissut jo kauan tästä hevostapahtumasta. Salakuuntelimme talliporukkaa, kun he juttelivat, että ketkä meistä polleista lähtisivät raveihin talutusratsuiksi. Koska olimme olleet viime vuonna Hrimnirin kanssa siellä niin kiltisti, pääsimme sinne tälläkin kertaa. :)

Minä :)

Hrimnir ♥
Ravirata ja sen lähimaasto oli täynnä hevosia. Meidät erotti sieltä kuitenkin todella helposti. Olimme kisahevosiin verrattuina kunnon pallomahoja! Varmaankin siksi meidät löydettiin helposti, ja asiakkaita kävi mukavasti. Ratsastajien joukosta löytyi niin polvenkorkuisia pienokaisia kuin myös vanhempia ravimiehiä. Ikähaitari oli siis aivan vauvasta vaariin.

Hrimnir ♥

Minä työn touhussa :)

Hrimnir ♥

Minä ihana pieni ratsastajan alku selässäni ♥
Kun minulla ja Hrimnirillä tuli nälkä, kävimme ostoksilla pienessä vieressämme olevassa kojussa. Voin vannoa, että eväämme olivat paljon paremmat kuin kelläkään kisapaikan ravurilla. Ehkä juuri sen takia, että päivittäiseen ruokavalioomme kuuluu karkit ja pillimehu, olemme tällaisia pullukoita. ;)

"Minkä söisin ensimmäisenä?"

Hrimnir juomatauolla! ♥

"Ihanan mansikkaista!"
 Itse en ollut niin tyytyväinen, kun pillimehumakunamme toimi mansikka eikä päärynä...


Töiden ohella pidimme myös taukoa ja katselimme ravikilpailuja. Radalla oli aivan erikokoisia ja erilaisia hevosia. Eniten tykkäsin seurata shetlanninponien ajoja. Ne kun olivat niin pieniä ja suloisia. Minulla olisi haluttanut päästä kiitämään isojen ja lihaksikkaiden ravureiden ohi. Olisin näyttänyt kaikille, mihin pystyn!





Minä sain tyytyä vain katselemaan vierestä...



Päivä oli ihana kaikin puolin. Toivottavasti näemme samassa paikassa taas vuoden päästä uudestaan! :)

♥: Gjaffar

2 kommenttia:

  1. Ihanat issikat♥ Olin myös raveissa ja ratsastin Hrimnirillä♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos ♥! Oi, sepä kivaa. Ravit olivatkin huikea tapahtuma kaikkineensa! Hrimniriltä terveisiä sinulle... Toivottavasti tapaamme uudestaankin ratsastuksen merkeissä. ♥

    ♥: Gjaffar

    VastaaPoista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)