keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Vastailuja kysymyksiin osa 1

Heips!

Nyt on vuorossa siis tämä meidän kaikkien hevosten yhdessä toteuttama vastauspostaus kysymyksiinne. Haluamme vielä kiittää kaikkia, jotka ovat vaivautuneet lähettämään meille kysymyksen tai pari ♥. Kysymyksiä on tullut juuri sopiva määrä. Päätimme kuitenkin meidän hevosten kesken tehdä postauksen kahdessa osassa, jottei tekstiä tulisi liikaa yhdellä kerralla. Eli kysymyksiä saa edelleen laittaa. Niihin vastaamme sitten toisessa osassa. No niin, ei muuta kuin aloitetaan!

         Onko Saagalle tulossa kesällä kenttä?

Irmeli vastaa: Talliltamme löytyy jo kenttä. Se tuli syksyllä. Joten kesällä ei ole tulossa kenttää, sillä meillä sellainen jo on. :) 

Minä poseeraten kentällämme.


           Kuinka monta issikkaa otetaan mukaan                   yhdelle vaellukselle?

Jöra vastaa: Yhden oppaan vastuulla max. 6 asiakasta. Jos asiakkaita tulee enemmän kuin kuusi, on myös oppaita mukana suurempi määrä. Näin varmistetaan vaellusten turvallisuus. :)



          Kuka on Hriflan paras kaveri?

Hriflan vastaus: Minulla ei ole sellaista ykkösystävää, joka olisi reilusti yli muiden. Omistan vain monta todella hyvää kaveria. Oikeastaan olen koko laumamme kanssa hyvissä väleissä ja jokaisen kanssa kaveri. Parasta kaveria minulla ei kuitenkaan ole. :)

Kuvassa minä (vas.) ja Irmeli, yksi hyvistä ystävistäni. ♥


         Kuka on issikoista vaativin ratsastaa?

Hetan vastaus: Kiistelimme hetken hevoskavereideni kanssa, mitä tähän vastaisimme. Tallilla, jossa asumme ei nimittäin ole ketään sellaista hevosta, joka erottuisi muista hevosista helposti vaativana ratsuna. Kaverini sanoivat, että minä olisin vaativin ratsu. Itse en ole aivan samaa mieltä. Minähän olen niin kiltti! No, kai se on kavereita uskottava. Yksi vaativimmista hevosista ratsastaa olen siis minä, Hetta. 

Minä!


                    Entä helpoin?

Gjaffar vastaa: Helpoin issikka talliltamme ratsastaa on Jöra. Hän on niin varma ja kokenut ratsu. Myös kaksoisolennoltani näyttävä Hrimnir on helpoimpia. Ja en minäkään mikään vaikea ratsu ole! Oikeastaan me kaikki hevoset olemme aika helppoja ratsastettavia. Jöra on kuitenkin meistä kaikista varmin ja helpoin ratsastaa. :)

Vasemmalla Jöra ja oikealla Hrimnir pienet ratsastajat selässään. ♥


           Kuka on tallin ensimmäinen hevonen?

Irpa vastaa: Minä ja Jöra olemme tallin ensimmäiset hevoset. Tulimme tänne jo joskus vuonna 1996. Meitä oli aluksi vain me kaksi isossa tyhjässä aitauksessa. Nyt, kun alkaa muistella, niin tulee kyllä hymy huulille. Silloin mekin olimme vielä niin nuoria ja leikimme kaiket päivät, kuten Rossi nyt. Voisin kertoa niistä ajoista vaikka kuinka paljon! ♥ No, ehkä tuosta tulee joskus postauskin. ;)


Minä ja Jöra, parhaat ystävykset ♥


       Annetaanko pihattoon muuta ruokaa kuin                heinää?

Keila vastaa: Annetaan. Meillä on pihaton ulkopuolella kaukalot, joihin laitetaan esimerkiksi kauraa, kivennäisaineita yms. Nam!

Minä syömässä kaukalostamme. :)


                    Onko Gola ollut kiltti?

Gola vastaa: Tähän on hieman vaikeaa vastata itse. Ainakin olen kaikkeni yrittänyt, jotta minusta pidettäisiin. Omasta mielestäni olen käyttäytynyt todella kiltisti. Kaipa myös ihmiset niin ajattelevat, sillä monet ovat alkaneet pitää minua suosikkinaan. :)

Minä :)


              Onko tallissanne karsinoita?

Toukka vastaa: Tallissamme on kaksi pihattoa, jotka toimivat esimerkiksi sateensuojina. Lisäksi meillä on yksi karsina, joka on toisen pihattomme sisällä. 

Minä menossa pihattoomme :)


               Minkä kokoinen Allu on?

Allu vastaa: En tiedä tarkalleen säkäkorkeuttani. En edes tajua mitään luvuista, joten tähän en osaa vastata. Sen voin kuitenkin sanoa, että olen aikamoinen jättiläinen pienikokoisiin issikoihimme verrattuna. Katsokaa nyt alhaalla olevaa kuvaakin, jossa olemme Hrimnir- issikan kanssa... Aikamoinen kokoero ;)!





               Kuka on tallin reippain hevonen?

Fjödurin vastaus: Tallimme reippain hevonen on varmaan Keila, rakas ystäväni. Keila on aina valmis lähtemään reissuun, enkä osaa edes kuvitella häntä laiskalla päällä. Keila pysyy jopa Allun perässä, vaikka onkin pienimpiä issikoita Hrimnirin kanssa. 

Keila, aina menossa! ;)


           Kuka on tallin hitain/laiskin hevonen?

Stjarnin vastaus: Eiköhän se ole tuo Gjaffar kuomaseni. Gjaffar kun saattaa usein jäädä nautiskelemaan kevätauringosta tai haaveilemaan ruohotupsuista. En sanoisi, että ystäväni Gjaffar olisi laiska. Hän on vain todellinen nautiskelija ja hieman mukavuudenhaluinen. ;)

Gjaffar ♥


               Kuka on tallin uusin hevonen?

Trana: Viimeisikkäät tulokkaat olemme minä ja Rossi. Tulimme tänne syksyllä PowerParkin heppojen mukana. Pysyttelimme silloin tiiviisti yhdessä Rossin kanssa. Minä olin aika varuillani uudessa laumassa enkä yrittänyt hyppiä kenenkään silmille. Rossi taas toimi päinvastoin. :D

Minä ja Rossi, ystävykset nyt ja aina ♥

Tässä oli ensimmäinen osa. Muistakaahan, että kysymyksiä saa edelleen laittaa! Vastaamme niihin sitten seuraavassa osassa. :) Näkemisiin!

♥: Saagan Issikat













3 kommenttia:

  1. Kuinka paljon kenttä tunti maksaa?:}

    VastaaPoista
  2. Kuka on usein asiakkaiden suosikki? :) ihania hevosia

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille molemmille kysymyksistä! Vastaamme niihin siis postauksen seuraavassa osassa. :)

    ♥: Saagan Issikat

    VastaaPoista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)