perjantai 10. tammikuuta 2014

Irmeli: Ajatuksia kesästä kuvien kera

Heipä hei kaikki heppahöperöt! ♥

Nyt olisi sitten minun, Irmelin vuoro kirjoittaa tänne kuulumisia. Toivottavasti teitä ei haittaa, että tässä postauksessa on aika monta kuvaa. ;) Minä kun niin rakastan kuvien lisäämistä tänne blogin puolelle! Aihe olisi siis kesä 2013. Siitä minulla niitä kuvia riittää, vaikka muille jakaa!

Täällä Lapissa on nyt niin kylmä, että meinaa minuakin alkaa palella. Vaikka kyllä tämä karvapeite aika mukavasti lämmittää. Pakkasta on sellaiset -34 astetta.. Joten siirrytään tuonne kesän puolelle!

Muistelen haikeana kesää..Minulla on niiin kova ikävä niitä herkullisia ja meheviä ruohotupsuja, jotka ovat nyt lumipeitteen alla. Vaikka toisaalta on kesässäkin huono puoli, sääsket.

Pahoittelen todella huonoa kuvan laatua! :(
Hehheh, yksi lempipuuhistani on sukeltaa heinäpaaliin. Silloin pääni on täynnä lempiruokaani, heinää.





Välillä on aika rankkaa olla johtaja...Heti, jos näen jotain pelottavia asioita tai kuulen ääniä metsästä, täytyy minun olla valppaana suojelemassa laumaani.


Olen niin monen monta kertaa miettinyt, mikseivät talvi ja kesä voisi olla samaan aikaan. Olisi talvi, mukavasti pakkasta, ei sääskiä, mutta silti lumen päällä kasvaisi vihreää ruohoa!


Kesällä meillä oli kivasti asiakkaita. Ja olihan meillä tuo kesäleirikin... :)



Kuvassa minä ja Hrimnir satuloitavina.
Vietin paljon aikaa kesälomalla ystävieni kanssa ja tutustuin heihin vielä paremmin! Vaikka olemme tunteneet jo todella pitkään, voi ystävistä silti löytää aina uusiakin puolia.


Silloin, kun minulla oli vapaapäivä ja muilla töitä, sain nautiskella yksin heinäpaalin antimista. :)


Nyt, kun selailin noita kesän kuvia, aloin miettiä, että enkö minä tehnyt koko kesänä mitään muuta kuin söin. Ihan jokaisessa kuvassa melkein syön! Uskomatonta :D.. Mutta kyllähän kesällä onkin tarkoitus "hieman" mässätä. :)

Loppukesästä tänne tuli tuo musta komistus Allu ♥! Eräänä kauniina päivänä minut haettiin aitauksesta viereiselle niitylle syömään Allun kanssa. Söimme samasta ruohotupsusta. Se oli yksi parhaista kókemuksistani kesässä! :)


 Hieman erilaisia kuvia, mitä yleensä laitetaan blogiin keskellä talvea :D! Mutta toivottavasti piditte :).

Hauskaa viikonloppua kaikille! Muistakaahan levätä, että jaksatte taas olla ahkeria töissä/koulussa. ♥

♥:Irmeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)