keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Hrimnir: 10 faktaa minusta!

Terve kamut!

Pohdin tänään, mitä haluaisitte minusta, Hrimniristä tietää enemmän. Tänään ajatusten lukeminen ei minulta kuitenkaan onnistunut, joten ajattelin kertoa tänne blogiin 20... 10 faktaa minusta. Siinä ainakin saatte monipuolista tietoa, millainen minä Hrimnir- heppa olen. :)

Minä, Hrimnir


1. Koko nimeni on Hrimnir Fra Sahala. Minua ei kuitenkaan kutsuta sillä nimellä. Olisihan se nimittäin aika typerää, jos ihmiset puhuisivat, että "minä ratsastin tänään Hrimnir Fra Sahalalla" tai kutsuisivat minua näin: "Hrimnir Fra Sahalaaa, tule tänneee!" Se nimi olisi aika pitkä. Siksi minua kutsutaankin Hrimniriksi, Rimniksi. Rimpaksi tmv.



2. Olen syntynyt v. 1997, kuten suurin osa ystävistänikin.



3. Olen siis ruuna, jos joku ei sattunut tietämään. On nimittäin sattunut tapauksia, jolloin minua on luultu tytöksikin eli tammaksi. On myös sanottu, että minua ei voi kutsua komeaksi, niin kuin meitä miespuolisia hevosia yleensä kutsutaan. On sanottu, että olen söpö, en komea, sillä sana "komea" kuulostaa joidenkin mielestä isolta ja näyttävältä hevoselta. Minä taas olen ihmisten mielestä pieni ja söpö. Omasta mielestäni olen kyllä aika näyttävä hepo. Mutta asiaan, näytänkö minä muka teidän mielestänne tytöltä? Pyh...

Minä, Hrimnir :)


4. Olen yleensä aika rohkea, mutta nyt on kyllä pakko tunnustaa, että yhtä asiaa pelkään. Nimittäin hevosille tarkoitettua palloa, jonka Irpa sai Irmeliltä äitienpäivälahjaksi. Se on todella pelottava! En ymmärrä, miten Irpa voi jumpata sillä. Aina, jos joku hevonen heittelee palloa vieressäni, säikähdän ja juoksen täysiä karkuun.



5. Haluaisin oppia hyppimään esteitä yhtä hyvin kuin esimerkiksi Fjödur tai Baron. Esteiden yli pomppiminen on niin huisin kivaa ja mukavan jännittävää minun makuuni. Yksi harmillinen asia siinä vain on. Pitäisi oppia täydellinen tyyli hypätä esteiden yli... No, yksi haaveistani on kuitenkin olla joskus tulevaisuudessa esteratsu. Jos ei muuten, niin ehkä sitten vaikka jossain tulevassa unessani. ;)



6.  Rakastan herkkuja. Heh, se ei varmaan suuri ihme olekaan, mutta silti. Vihreä mehevä ruoho, maukkaat (punaiset!!) omenat, herkulliset porkkanat ja jättikokoiset täysjyväsämpylät ovat eniten mieleeni.



7. Tapanani on valvoa kesäöinä yömyöhään. Eräänä kesänä teimme Irmelin kanssa ennätyksen ja valvoimme neljään yöllä. Sitten silmämme painuivat väkisin kiinni, emmekä voineet sille mitään, että nukahdimme. Ette ikinä arvaa, mitä seuraavana aamuna tapahtui! Oi voi, silloin oli vaellus kymmeneltä, ja meidän herätettiin jo yhdeksältä! Ihmiset ihmettelivät, kun olimme niin laiskoina, vaikka eihän se ihme ollut, kun yöunemme olivat jääneet viiden tunnin kieppeille.



8. Joskus, kun Veeraa ärsyttää, jos olen voittanut hänet juoksukilpailuissa, hän alkaa kutsua minua Riinaksi. Hän näyttää minulle kieltä lällättäen "Ota kiinni Riinaliini!". Siitä minä ärsyynnyn, sillä en pidä siitä, kun minua kutsutaan tytöksi. Minä taas vuorostani työnnän kaviot korviini ja kielen ulos ja alan lällättää hänelle "Etpäs saa kiinni Vertti Pertti!". Lopulta repeämme nauruun, ja niin pienimuotoinen riitamme on ohi.

Veera ja minä :)


9. Olen jo moneen kertaan ajatellut, että olisi mukavaa kuvata tänne blogiin jokin video. Aina se on silti tyssännyt tietokoneenkäsittelytaitoihini. Mutta eipä se ihme olekaan, jos en osaa muokata videoa. Ei meitä hevosia kuitenkaan sellaisiin monimutkaisiin aivoja rasittaviin hommiin ole luotu. Meidät on luotu tuomaan hyvää mieltä ratsastajille. Siihen minä ainakin aina pyrin. :)

Minä söpöilemässä ;)


10. Odotan aina kesäleirejä paljon, ehkä vähän liikaakin. Nimittäin aina, kun tiedän, että kesäleiri ja ihanat pikku ratsastajat odottavat minua, en saa nukuttua kunnolla. Yöt vain mietin, miten voisin hurmata ne leiriläiset, jotka pitävät Gjaffaria lempparinaan. Tai, kuinka voisin näyttää mahdollisimman söpöltä kauneuskilpailussa, jotta minun hoitajani voittaisivat.

Kuva on viime syysleiriltä. Siinä minä ja Eve- tyttö poseeraamme ♥


Tässäpä tämä. Tarkoitus oli tehdä postaus, jossa kerron itsestäni 20 faktaa, mutta sitten tajusin, että kerran kirjoitan faktat näin pitkästi, ei postauksesta voi tulla 20 faktaa sisältävä. Muuten se olisi liian pitkä. Siksi saattekin tyytyä kymmeneen faktaan. Kommentoikaa, mitä tykkäsitte! :)

Uusi pinkki tyylini, mitäs pidätte? ;)


♥: Hrimnir



4 kommenttia:

  1. Söpö Hrimnir! Kiva postaus! Aika ihana tuo pinkki riimu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! ♥ Onpas mukavaa olla söpö! ;) Tuon Fjödurin pinkin riimun nappasin kuvauksia varten. Taidan ottaa sen kokonaan itselleni, ainakin kesäksi, kun Fjödur on poissa! ;)

      ♥: Hrimnir

      Poista
  2. Hrimnir on tosi söpö. Ja ratsastaessa oon menny sillä kerran <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥! Toivottavasti pidit kyydistäni ja haluat kokeilla sitä uudelleenkin. :)

      ♥: Hrimnir

      Poista

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)